Семейдегі оң жақ басқарудағы автокөлік жүргізушілері мемлекет басшысына видеоүндеу жасады
Бүгін Спартак стадионының жанында оң жақ басқарудағы автокөлік жүргізушілерінің митингі өтті. Жүргізушілер Президентке оң қолды көліктерді заңдастыруды сұрап бейне хабарлама жазды, – деп хабарлайды Semeynews.kz.
Президент Қасым-Жомарт Тоқаев өзінің таяудағы Жолдауында Қазақстанға 1 қыркүйекке дейін әкелінген шетелдік көліктерді тіркеу үшін бір реттік шара ұсынды.
“Бұл ретте ағымдағы жылдың 1 қыркүйегіне дейін әкелінген осындай автомобильдермен жағдайды реттеу қажет. Оларды заңдастыру үшін 200-250 мың теңгеден аспайтын мөлшерде кәдеге жарату және бастапқы тіркеу үшін бірыңғай алымды бір реттік тәртіппен қолдануды ұсынамын”, – деді президент.
Алайда, бұл жаңалық оң жақ басқарудағы көлік иелерін айналып өтті. “Эстима” клубының 300 қатысушысы Қасым-Жомарт Тоқаевтан рульдің орналасуына қарамастан, шетелдік автокөліктерді заңдастыруды. Спартак стадионының алдына 50-ге жуық көлік иелері жиналды.
“Біз көліктерді рульдің орналасуы бойынша бөлмегендерін қалаймыз. Соңғы уақытта борт-өткізгіштердің, чиптердің жетіспеушілігінен Украинадағы соғыстың салдары ретінде бүкіл әлем бойынша автомобиль коллабсы бар екенін өздеріңіз түсінесіз. Ресейде автомобиль өндірісі де толығымен тоқтап қалды. Бізде басқа амал жоқ, балама жоқ. Отандық автоөнеркәсіптің бағасы 16 миллионнан басталады, ал кезек бір жылға, жарты жылға беріледі. Жалақысы 100-150 мың теңге болатын қазақстандықтар үшін бұл өте көп сома. Сондықтан бізге осындай көліктерді сатып алуға тура келді. Ия, олар шынымен оң рульмен, бірақ олар өте сенімді. Біздің көліктерді есепке қоюды сұраймыз, біз барлық отандастарымыз сияқты салық төлейміз, жол жүру ережелерін бұзбай, еліміздің барлық заңдарын сақтай отырып, саяхаттаймыз. Көптеген адамдар үшін бұл отбасындағы жалғыз автомобиль, егер қазір олар оң қолды автомобильдерді пайдалануға тыйым салса, онда бұл отбасылар ақша табудан айырылады”, – деді митингке қатысушылардың бірі Мирас Ғабдуллин.
2006 жылы Қазақстанда құқық қорғау машиналарын әкелуге және пайдалануға тыйым салуға қарсы жаппай митингілер өтті. Содан кейін апаттардың көпшілігі Кеңес Одағы тараған кезде Жапониядан әкеліне бастаған пайдаланылған машиналарға байланысты болды деп айтылды. Нәтижесінде оң жақ басқарудағы автокөлік иелерінің жаппай қозғалысы пайда болды. Олардың наразылық акциялары билікті қатты алаңдатты. Нәтижесі оң жақтағы көліктерге қатысты шектеу шараларын алып тастау болды. Егемен Қазақстан тарихындағы қозғалыс айқын нәтижеге қол жеткізген бірден – бір саяси емес болып қала береді.
Бүгін наразылық білдірушілер неге келеді?
Semeynews.kz