Абай облысыДенсаулықҚоғамМӘМССемейТОП

ПРЕСС-ТУР БАРЫСЫНДА ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЖҰМЫСЫ ТҮСІНДІРІЛДІ

Облыс орталығында медициналық ұйымдарға пресс-тур барысында МӘМС аясында пациенттерді қолдау қызметінің жұмыс тәртібі түсіндірілді. Осылайша, әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры мен БАҚ өкілдері аралас типтегі №6 жекеменшік емхана мен №7 мемлекеттік емханада болды.

«ӘМСҚ» КЕАҚ Абай облысы бойынша филиалының халықты ақпараттандыру және өтініштерді қарау бөлімінің басшысы Ташкенова Рашида жұмыстың мәні мен пациенттерді қолдау қызметінің маңыздылығын түсіндірді:

«Бұл қызмет жалпы медициналық көмектің сапасын басқару бойынша медициналық ұйымның қызметін үйлестіреді. Ол пациенттердің мәселелерін қарастырып, шешіп қана қоймайды, сонымен қатар өз персоналын, құрал-жабдықтарын пайдаланудың тиімділігін бағалайды, медициналық көмек көрсету технологияларын, тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету ережелерінің сақталуын тексереді. Медициналық сақтандыру қызметтерін көрсету, келеңсіздіктердің алдын алу және жою бойынша жұмыстар жүргізілуде, қызметкерлер медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша оқытылады», – деді Ташкенова Рашида Ташкенова.

МСАК деңгейіндегі пациенттерді қолдау қызметі және ішкі сараптама медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігіне қатысты көптеген мәселелерді шешуге арналған. Сондай-ақ медициналық қызмет көрсету сапасының деңгейін, олардың көрсетілуінің толықтығын, стандарттарға сәйкестігін, тиімділігі мен уақытылылығын бағалауға мүмкіндік береді.

1. Сыртқы сараптаманы мемлекеттік органдар, әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры және тәуелсіз сарапшылар жүргізе алады.
2. Ішкі тексеру медициналық ұйымның өзінде жүзеге асырылады, бұл үшін онда пациенттерді қолдау және ішкі тексеру қызметтері (СҚҚ) құрылады.

«Науқастарды қолдау қызметінің қызметі медициналық көмек көрсету тәртібін бұзуды анықтау болып табылады. Пациенттерді қолдау қызметіне хабарласуға құқығыңыз бар, егер: медициналық көмектің сапасына көңіліңіз толмаса; емхананың медицина қызметкерлерінің дөрекі қарым-қатынасына тап болған жағдайда; медициналық қызметкерлердің тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтері үшін ақшаны талап ету фактілеріне тап болған кезде. Ондай жағдай болса, өтінішіңізді емхананың 1-ші қабатында орналасқан «Қоңыраулар жәшігіне» қалдырыңыз, сондай-ақ mu_pst6@bk.ru электронды поштасына өтінішіңізді жіберіңіз. Пациенттерді қолдау қызметі сіздің өтінішіңізді қарап, тексеру нәтижесі туралы ақпарат береді», – деп түсіндіреді №6 аралас емхананың МКҚК меңгерушісі Ғалия Әмірханова.

Шағымдарды қарау мәселені объективті және жан-жақты зерттеу болып табылатынын ескеріңіз. Шағымда көрсетілген немесе оған қатысы бар адамдар бұл процеске қатыспауы керек.

«Денсаулық сақтау тәжірибесіндегі медициналық қызметтердің сапасын бақылау Семей қаласының №7 емханасы бөлімшелері жұмысының тиімділігінің алғы шарты болып табылады. Қызмет мамандары Сіздің өтінішіңізге жедел түрде жауап беріп, медициналық көмек көрсету ережесіне сәйкес мәселені қысқа мерзімде шешуге көмектеседі. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі ғимараттың үшінші қабатында орналасқан. Қолдау қызметінің телефоны: 8 (7222) 56-97-63», – дейді №7 емхана бас дәрігерінің міндетін атқарушы Райхан Нұриденова.

Айта кетейік, егер мәселені Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі шешпесе, сіз әрқашан қолжетімді байланыс арналары арқылы Қорға хабарласа аласыз: fms.kz ресми сайты, 1414 байланыс орталығы, Qoldau 24/7 мобильді қосымшасы және Telegram-дағы SaqtandyryBot.

Semeynews.kz

Осы айдарда

Back to top button